kadeerrr Kızlar 18 haftalık gebeyim vajinal fitil kullanıyorum ama akıntım özel bölgemde kalanlar beyazsımsı peddeki renk ise sarımsı duruyor nedeeen ?? Az enfeksiyon var diye verdi doktor bide erken doğum riskim var ondan verdi
Ozlmchngr kadeerrr Öncelikle.ped kullanmamanızı öneririm çünkü idrar yolu enfeksiyonu tetiklediğini okudum bende kullaniyodum.biraktim.Birde pedin yapısından sanırım bende progestan kullanıyorum. Normalde Beyaz ama.ped de sarımsı oluyordu sıkıntı yoktur.ins
ozleemsener kadeerrr canım korkmana gerek yok bende kullandım 2 kutu sonradan gelen sarı olan içindeki ilaç akıyor ondan ben cok koektugum için doktoruma kaç kez sordum
-yeni35- kadeerrr doktorum erken doğum riskinden enfeksiyondan banada fitil verdi ama kullanmaya korkuyorum daha kullanmaya başlamadım nasıl canınız acıyor mu
Busraveminisi1 kadeerrr beyazımsılar fitilden arta kalanlar oluyor dışa atıyor canım bende sormuştum doktoruma akıntıda enfeksiyonuna bağlı olabilir ped bende önermem onun yerine pamuklu bolca iç çamaşırı alıp gün içinde sık sık değişmek ve tahriş etmeden her tuvalet ihtiyacı sonrası yıkayarak temizlemek sabunsuz sade suyla
Ozlmchngr Vajinal fitil olduğu için canın acımıyor hic sıkıntı yapma bence hemen başla Rabbim.sifalar versin inşallah