Kuboskubos ben yaşadım, ilk gebelikte. Öğrendiğim gün adetime 4gğn vardı. Doktor şunu söyledi - gebesin ama nasıl? İç, dış, boş, kimyasal? Tabi ben de saftirik, günlerce boş gebelik araştırdım. Belki belayı kendime çektim bilmiyorum, başıma geldi. Nasip böyleymiş ama canım benim, güzel düşün, güzel olsun Allah İn izniyle senelerce beklemişsiniz, inşallah sağlıklı hayırlı evladın olur lütfen kötü ihtimal düşünüp boşa üzülme şimdiden