Bendede 30 haftada cok kötü, sol bacak ve kalca agrisi basladi, merdiven cikamiyordum, 5 dakikalik yürüs 20 dakikia sürüyordu. Cok korktum böyle nasil doguma girecem diye. Sonra sicak dus alip, aconit agrikesici yag kullandim. Tam bitkisel, bebege bir zarari yok. 10 gün sonra agrilarim kesildi, simdi cok iyiyim. Tavsiye ederin, bir deneyin.