Vitale’de Koray Bey’e gidiyorum, 30.haftamdayım bu 2.gebeliğim. İlk hamileliğimde de 5.ayıma kadar Koray Bey’e gitmiştim o zamanlar Medisu hastanesindeydi. Hastane kaynaklı doktordan vazgeçmiştim🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Şimdi Vitale’de ve şuanlık herşey yolunda. Doktor bey zaten çok tatlı, çok motive edici. Sayesinde belki SSVD bile yapıcam😅 hayırlısı artık.