Merhaba kızlar 12+1 bugün doktor muayenesine gittik. Doktorum ultrasonu koyduğu anda yüzü düştü üzgünüm söylemek istemezdim ama bebekte problem var dedi başka bir doktor daha baktı ikili teste girdim ve bebeğimin boynunda kistik higroma saptadılar ense kalınlığı 11,2 mm olduğunu söylediler. Kısacası doktorum bu bebekten ümit bekleme git testlerini de yaptır ama heyete çıkacaksın onlarda sana bu hamileliği sonlandırmaları gerektiklerini söyleeyecekler sağlıklı bir bebek değil çünkü dedi. Dünyam başıma yıkıldı psikolojim çöktü çok korkuyorum anne karnında vefat edebilir dediler bu durumda olan yaşayan birileri varmı yazarsa çok sevinirim hepinizdeen Allah razı olsun sağ salim evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah