Ozgee_1 38 haftamda suyum patladı açıklık 2cm geçmedi iki gün normal doğum sancısı çektim ama beebgimin kalbi durdu ben kendim ddim doktora sancı odasında üç kez bebek kalp atışı gitti hemen sezeryana aldılar bebek ölüyor diyice benm tansiyon tavan yaptı acilen apar topar sezeryan oldum sukurnama beebgim de bende iyiydim kalp doktoru kuvez on beş doktor girdi doğuma 🙏şükür şuan iki yaş 7 aylık susuz sancı çekmek malesef ki pek açıklık kontrolü de yapmadılar acilmam da hiç olmadı su kalmadığı için şunu sancı yada ilaç veremediler