Bsrul21 Zumra12345 canım doğum yapmadım henüz ama normali desteklediğini çok iyi biliyorum mecbur kalmadıkça bir sorun olmadıkça sezeryan yapmıyor. Hatta geçen gün bir arkadaşa 2 sezeryan sonrası normal doğum yaptırdı. Benim doktorumda sümeyra hanım özellikle bu yüzden seçtim bende.
Bsrul21 Zumra12345 ayda 1 200lira ama ay içinde gittiğin herhangi kontrolden ücret almıyor canım. Benim bildiklerim can, medikal, ata, gazi. Ama bildiğim kadarıylada bütün hastanelere gidiyor.