Merhaba Sevgili Anneler. 30 haftalık hamileyim, yaklaşık bir saattir 10 dakika ara ile beni yerimden hoplatacak kadar bebeğimin hareketleri canımı acıtmaya başladı. Çokta hareketli bir bebek değil ve sol tarafta oluyor aynı zamandada çok sertleşti karnım🤦🏼♀️ Rahim kasılması olabilir mi? Daha önce yaşayıp hastaneye giden oldu mu? Sertleşen bölgeyi elimle yavaşca ovduğum halde gitmiyor. Daha önce kayıplarım olduğu için endişelendim, belkide çok normal bir şey benim acemiliğim🙈