Ebru-123 Merhabalar .38 haftadayiz.karnim cok asiri catladi kipkirmizi oldu.kasinti da cok fazla oluyor.kasıyorum ve simdide canm yanıyor. Ama hala kasinmaya devam ediyor. Bunun icin önerisi olan varmi Nasil gecet bu aci
Zeyzeyka Ebru-123 canım kaşıma daha çok çatlağın olur, ben kaşıma isteğim olduğu zaman hemen krem sürüyorum hafif hafif ovalıyorum
Momyy91 Ebru-123 eğer kaşırsanız daha çok çatlağınız olur kaşımayın ve nemlendirin badem yağı kakao yağı veya bio oil tarzı hamileyken kullanılan çatlak karşıtı ürünler
Carolina Ebru-123 benim çatlak değil de kaşıntı vardı aşırı derecede. Travazol krem verdi doktorum en iyisi oymuş. Tabi önce kan ve idrar tahlili yaptı doktorunuza sorun siz de