Öncelikle doğum hikayeme başlamak istiyorum hemen normal doğum istiyordum ilk çocuğum du ve 40 haftayı doldurduk ve 15 eylül kontrole gittim nst iyiydi daha sonra doktor bebeğe baktı oda iyiydi tek sorun biraz kilosuydu 4kilo 200 gram dedi ve yatiş yapalım suni ile normal doğumu deneyelim dedi biraz daha durursa bebeğin zaten normal olucağını söyledi neyse tmm dedim o gece kendi sancılarım hafif hafif vurmaya başlamıştı daha sonra sabah 8 de bana suni sanci verdiler ve başladı ağrılar şart 2 ye kadar çektim ve sadece 4 cm açılma vardı ve artık nst filan istemiyorum diye kızdım ve daha sonra sezeryana karar kıldık belden aşşagi olan sonra ameliyathane ye indim ve başladılar her şeyi duyuyor ve azda olsa ağrı hissediyordum sonra bebegim doğdu iyiki de normal doye beklememisim 4.kilo 430 gram doğdu ve doktor bu cocugun normal doğmasının nerdeyse imkansız olduğunu söyledi 57 cm doğdu bebegimi ameliyat bitmeden göğsüme getirip emzirdiler Allaha şükür çocuğuma kavuştum normal dogum diye tutturmayin sezeryan zor diyorlar ama daha o gece hastanede.ayaga kalktim eve gelince hiç yatmadım ve ilk gun gayet dolandım ve dolanıyorum suan 10 gunluk olduk iyiyiz sukur sorulariniz olursa cevaplarim severek