Xatire Merhaba bende gecen yil liken planus vardi...Turkiyeye geldim muayine olundum 2 tane merhemle 1 aya iyilesdi..simdi hamileyim 4 aylik...1 yil sonra ayni yerde yeniden kizariklik basladi...bepantol kullananiz oldumu? Hamilelikde olurmu? Iyi gelirmi?
nciPervaneSultanova Xatiredoktorunhza danışın ilaçla ilgili herşeyi çünkü hamilelik çok hassas konudur bazilarımızın doğru bildiği yalnış olabilir