Tokluk 205 çıktı dahiliyeye yönlendirdi doktorum ilk 5 ay zaten hiç beslemedim hiç birşey yiyemedim yediklerim de midemde durmuyordu zaten çok zordu daha sonralarda yavaş yavaş yemeye başladım ama az ben sağlıklı şekilde beslendim diyet uygulayarak ona rağmen bu kadar yüksek çıktı üstelik şimdiden 18 kilo almışım şaşırıyorum