Mine_Nur123 Kızlar 30 haftalık hamileyim 10 dk aralıksız bir şekilde karnım da kalp atışı gibi pit pit pit hareket hissediyorum.Acaba bebeğimin kalp atışı mi yoksa hıçkırıyor mu?Sizde böyle bir durum oldu mu hiç?
minikmevaninannesi Mine_Nur123 hıçkırık olur kendileri ,🐣 ciğerleri geliştiği için bu haftadan sonra sık sık hissedebilirsiniz bazen günde 3-4 sefer olduğu oluyor benim 😊
Mine_Nur123 minikmevaninannesi çok degisik birsey.Ne olduğunu da bilmiyorsun ama meral ediyorsun.Meger bizim bıdık hıçkırmayida ogrenmis🙈🥰
minikmevaninannesi Mine_Nur123 aynen 😂 amniyon sıvısını yutup hıçkırıkla atıyormuş sanırım buda ciğerlerinin gelişmesine yardımcı oluyor 😍 iyi bisey ama ben hickirmaktan nefret ederim o yüzden bebişkom hıçkırınca üzülüyorum 😂
yigitalpinannesi40 Benimki de az evvel hıçkırıyordu hem ritmik hareketleri içimde hissediyorum hemde karnım pıt pıt atıyor ☺️
Mine_Nur123 yigitalpinannesi40 canım ben daha önceden pit pit bir kaç kere hissettim ama kendi kalp atisim dedim.Ama bugün 10 dk aralıksız sürünce bir merak ettim meğerse hıçkırmayıda öğreniyorlar anne karnında afacanlar🤗🤗
yigitalpinannesi40 Mine_Nur123 Aynen canım bazen uzun sürüyor hıçkırıkları insanı tebessüm ettiriyor yüzünün şeklini falan hayal ediyorum nasıl gözüküyor acaba hıçkırırken diye ☺️☺️
Susaminannesiii Mine_Nur123 bende 14.haftadan beri var damar atması dedi doktor ciddende öyle atardamar belliki kalp atımı gibi ritmik oluyordu gebelikte görülür önemsiz dedi.
Dlkozdmr Hıçkırık cnm ve Allah’ın izniyle inşAllah son haftalarında daha sık vede güçlü hissedeceksin🤗