beyzanur_guclu18 Nesve122 bende bırakamıyorum yaa eşimle bazen bu yüzden bile tartışabiliyoruz içmicem diyorum sürekli ama çok agresif oluyorum içmediğim zaman 😔
Snglklc beyzanur_guclu18 bende hep öyle derdim hamile iken içenlere kızardım aynı boku ben yiyorum şimdi
Dygu21 beyzanur_guclu18 bende hep öyle dedim ve bıraktım ama nasıl canım istiyor anlatamam kafama kramplar giriyor içen birileri olunca elimden alasım geliyor 🤦🏻♀️
sevaalya Sevgili anneler doğumlarınıza az kalmış ne kadar güzel, sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bir şey sormak istiyorum, peki hiç haftada gerilik kiloda düşüklük gibi şeyler yaşadınız mı ?
Brn_cnn sevaalya canım ben de hep bırakıcam derdim ama ne yapsam olmadı ilk günden beri günde 5-6 iciyorum suan 38+5im allaha sükür suanlık bir sıkıntım yok hep 1-2hafta öndeydi gelişimi şuan kilosu 3.540 boyu 51cm görünüyor umarım dogumdan sonra da bir sıkıntı yasamam……
Merveturksoy sevaalya yok aksine 3 hafta da ileri gelişimi tombalagimin♡ 38 hafta likken 3750 kilosu var di boyuda uzun dedi doktor ama hiç sormadım sırf sigara içiyorum için rahat etsin diye 2 li 3 lü ne kadar test varsa ayrıntılı varsa yaptırdım şükür suyu gelişimi gayet iyi cuma günü geldik bu gün 38+3 uz normal doğum bekliyoruz.
Hope8 beyzanur_guclu18 öğrendiğim an bıraktım doğumuma 53 gün kaldı bidaha içmem sanırım emzirmeden sonra
NilGrl beyzanur_guclu18 bende 3-4 gün içmiyorum sonra 1 tane içiyorum. Sonra 2 gün içmiyorum 1 tane içiyorum 2 gün sonra umarım yakın zaman bırakıcam 9 haftalık daha:/ vicdan azabı çekiyorum çok
beyzanur_guclu18 NilGrl evet ya bende öyle hissediyorum gerçekten bile isteye zarar veriyorum düşüncesi var
Edtu94- beyzanur_guclu18 temizlik obsesif kompulsüf halaa karnım burnumda hergun sil süpür tuvalet yikaaaa
Edtu94- beyzanur_guclu18 heee ilk başlık alışkanlık ama konu sigaraymış pardonn cano 🤣🤣🤣🤣 ben hamile oldugumu bilmeden bıraktım tiksindim sonra bi öğrendim 2 ay sonra 8 haftalik hamileyim halaaa icmiyom halaaa tıksiniyorum ❤❤❤❤😍
61Aysen beyzanur_guclu18 öğrendikten 1 hafta sonra biraktm gecen gun esim evde pakette bi kactane birakms evi temzlerkn gördm aklima düştü 1 tane ictim ama birsktikrn snra ilk defa ictm tadi bi tuhaf geldi 1 kac gn icme unutursn tiryakisi deilsn bn cok baglanmam biseye biseye baglanmam cok zor ama birakmam cok kolay oluyo her komuda sigarads ole oldu
beyzanur_guclu18 61Aysen evet bende öyle düşünüyorum ama bırakcam içmicem diyince bilmiyorum niye çok agresif oluyorum 6 aylık olduk günler yaklaşınca çok korkuyorum stres yaşıyorum sigara rahatlatıo zannediyorum ama tabiki öyle bişi olmaıdgını biliyorum psikiloji işte 😔