Yonalirem Kizlar acaip bı şekilde midem yanıyor yemek borumda dahil süt içtim bal falan herseyi denedim kaç saat oldu hiç geçmedi ne yapacam bı yardımcı olun ☹️☹️
minikmucizem1_ Yonalirem neden şurup almıyorsun canm bn şurup aldım bol baharatlı yememe rağmen yanmıyor artık
buseyusuf27 Yonalirem renne duo ıc canım tek cozum o bırde baharatlı,acılı,eksı,yaglı ve asıtlı seylerden uzak dur gece yatmadan 3saat oncesı bsy yeme ıcme bn oyle gecrdım
MiniKaya Yonalirem rennie çiğneme tableti kullanıyorm bende ama şuan geçici olarak naneli sakız deeneyebilrsn
Yonalirem minikmucizem1_ buseyusuf27 Şimdi başladı çok şiddetli bı şekilde daha önceden hafif geçiyordu hemen 🤦
minikmucizem1_ Yonalirem salatalık yiyebilirsin naneli sakız şeker bunlarda rahatlatıyor bide soğuk su iyi geliyor bidahaki kontrole gidişinde şurup yazdır mutlaka canm tam kurtarıcı oluyor
Hifa38 Yonalirem sakız cigne ağzın kapalı bı şekilde canım biraz olsun rahatlarsın belki yağlı baharatlı acı şeyler yeme az ve sık ye geç saatte yeme aç yat ozellikle bn böyle daha rahat ettim yani ve de dik yat oturuyor gibi
Asel61 Yonalirem ilaç içme taraftarı hiç olmadım hep çektim sakız cignemek iyi geliyor deneyin isterseniz
ballilokum Yonalirem canım bugünlük rahatlatmak için sakız çiğne. Meyveli değil de sade sakızlardan. Daha da dayanamazsan istersen nöbetçi eczaneden renni al ama mutlaka doktoruna da danış yarın bi mesaj at
Yaseminnnnnnn Yonalirem rennie duo tek cozum ben o ilac olmasa yerlerde surunurdum herhalde baska hicbir sey etki etmiyor malsef eczaneden direkte alablirsin yoksa durulmaz yanmayla cok zor cidden
Growinupangel Yonalirem doktorunun vermediği bir şey kullanma derim her ilacın etkisi herkese aynı olmayabilir doktorundan ya da aile hekiminden yardım iste en kısa zamanda