Merve1656 Merhaba arkadaşlar, 32 haftalığim karnım yarım saatte bir toplanıyor semsert oluyor bu kasılma mı endişe etmeye başladm 😣 normalde günde 3 kere falan oluyor ama bugün çok fazla oldu… Bu arada ilk gebeliğim o yüzden kasılma nedir pek bilmiyorum
buseyusuf27 Merve1656 bnmde oluyor cnm gunde 4-5 kere oluyor karnım semsert oluyor doktor gordu yalancı kasılmaların baslamıs dedı duzensız olursa mrk etme dedı ama duzenlı olursa acıle gt dedı oyuzden skntı yapma cnm
Lidya-T Kasılma karından olmuyor belden vuruyor. Ve şu zamana kadar yaşadığınız hiç bir şeye benzemiyor. Direk anlarsınız doğum sancısı olduğunu.