Ruyabayram bizimde detaylıda çıktı,bir böbreği diğerine göre daha genişlemiş,doğumdan sonra ultrason takibi yapılır dedi,kendi doktorum da çok sık rastlıyoruz,önemli bişey değil ,doğumdan kısa süre sonra sünnet yaptırınca düzelir demişti bizim için,inşallah geçer🤲