Hvva70 Kızlar 32. Haftadayım bugun karın kasık ve bel agrım var hiç gecmiyor yasayan varmı bu haftalarda böyle agrılar normalmi yoksa yalancı sancı falanmı oluyor bu şeyler??
babysevgi Hvva70 bnde 32 deyim canım 2 gece önce cok kasık ağrım vardı sonra geçti sanırım gazım varmış. Bgnde sırt ağrım var göğüslerim daha şişmiş gibi hissediyorum sanki doluyorlar
Rabia95 Hvva70 Normal kuzum artık, ben de geçen hafta gece çok kötü oldum karnım taş kesildi belim kasığım çok kötüydü. Ilık suyla ‘ayakta’ duş alınca iyi geliyor. Rahatlatıyor çok 🌸
Hvva70 babysevgi ay canım ya benimde gaz sancısı olsa bilirdim ama bu adet sancısı gibi agrılar yavas Yavas sona yaklasınca insan herşeyden nem kapıp korkuyor ilk deneyim olunca, birde hamilelikte hergün farklı oluyor valla
Rabia95 Hvva70 hayırrr, erken doğumu tetiklersin. Rahmin yumuşamaması lazım. O yüzden oturarakta duş alma sıcak rahmi yumuşatır.