Tyrcm Kızlar su gibi jel kıvamında akıntı geldi 12+4 haftadayım bu durumu yaşayan var mı? Endişelendim 😕
turansmom1 Tyrcm 35 haftalıgım ilk haftamdan beri geliyor renksiz akıntı. Günlük ped kullandım bu seferde kaşındırmaya basladı, peçete koydum rahatsız oldum evde don kalmadi 😂
Laila26 Rengi ve kokusu yoksa korkulacak bir sey yok. Hamileliyin son ayina kadar akinti oluyor valla gune 3-4 ic camasiri deyistiriyorym🤦🏼♀️
Ayssedmn Benim de aşırı fazla günde en az 3 kere değişiyorum günlük pet kullanmak istemiyorum hava almaz enfeksiyon olurum belki diye pamuklu giymeye özen göster birde yanında yedek taşı 😁😁😁 tecrübe 🤪
Tyrcm Ayssedmn günlük ped mümkün olduğunca kullanmak istemiyorum ben de artık yedek taşıma vakti gelmiş o halde ☺️