Herkese merhaba kızlar ilk kez forumu kullanıyorum ve çok düşünceliyim.
31+5 iken doktorum bana 31 hafta görünüyor dedi. Yani 5 gün geriden geliyor dedi bebeğim için… kilosu 1800 gr dı. Göbek çevresi biraz küçük ve bebeğe az kan pompalanmış dedi:( bu beni çok korkuttu. Çok da sağlıklı besleniyorum oysaki.
artık daha fazla sola yatmaya başladım akışı hızlandırıyormuş.
peki Ne yemem lazım lütfen bana bebeğimin gelişimini hızlandıracak şeyler yazabilir misiniz :(
annelik kutsal ve bir okadar da zor ….