GamzeEgemen Kizlar tansiyonum 15-10 cikti bisey olurmu bas agrisi var doktoruma yazdim henuz cvp vermedi
irva GamzeEgemen Limonlu su iç canım o düşürür.Uzan dinlen.Doktorun düzenli takibini ister tansiyonunun zaten hep böyle olursa ilaç verir.
Gebegunlugu yüksek tansiyon bebeğe zarar verir cnm lütfen düşürmek için birşeyler yap sonra doktora görün yüksek tansiyon tehlikleli
irva GamzeEgemen Geçmiş olsun canım doktorunu ara bence yazını okumasını bekleme.Eğer aynıysan acile de gidebilirsin istersen.