minikmucizem1_ SeherB bende ayda 1 kilo ile 7. Aya kadar öyle devam etti 7 ayda 7 kilo almıştım ama bu ay 4 buçuk kilo birden almışım şok oldum ama evdeyim hiç yürüyüşte yapamıyorum ne olacak bilmiyorum 🤦♀️
cagla24 SeherB yediklerime dikkat ettiğim halde 37 haftada 17 kilo aldık çok da takmıyorum artık doğumdan sonra hareket halinde olucam veririm zaten
Hashasim2020 Ben yediklerime dikkat etmiyorum bir ayda 5 kg aldım açıkçası umrumda değil doğumdan sonra diyet yaparım daha önce de kendim diyet yaparak 3 ayda 20 Kg verdim bence sağlık probleminiz yoksa siz de takmayın kiloyu
Fatmagzl33 Hashasim2020 canım 60 kiloyla hamile kaldım 58 e düştüm ilk ay sonra 38 haftalığım şimdi 77 kiloyum (maşallah🧿) bende dikkat etmedim inşallah veririz
Cramel Lidya-T herkesin bünyesi bir değil ben ilk hamileliğimde çok yemediğim halde 1 ayda 3 kilo almıştım. Nasıl aldığını bilse ona göre hareket eder almaz zaten
Laila26 29haftaligim 10kilo aldim bile ama umurumda degil. Sonra insallah veririz. Bebisler saglikli olsunda
turunculuanne cagla24 ben de 37 haftadayım ve 17 kilo aldım, nasıl olduğu hakkında hiç fikrim yok😄 Veririz inşallah takmaya gerek yok
Minnak_annesi34 SeherB toplamda 30 kilo aldim sonra 14 kilo gitti 8 kilo daha verdim bende dikkat ettim ama yinede almıştım verirsiniz dogumdan sonra mutlaka
cagla24 turunculuanne hahaha durumumuz aynıymış 😂 amaan veririz bir şekilde hiç takmıyorum cidden artık 🙈 doğumunuz ne zaman
cagla24 turunculuanne bizim de 16’sı son günümüz 🌸 3 gün farkımız varmış bakalım hayırlısı hangisi önce davranırsa artık 😂 çatı muayenesi oldunuz mu
turunculuanne cagla24 hayırlısı 🥰 olmadım daha ya bu salı olacağım bakalım ne diyecek merak ediyorum ve tedirginim sen oldun mu canım?
cagla24 turunculuanne yok canım benim bebiş zaten bu hafta yeni döndü belki okumuşsundur yoksa 3 Ekim’de sezaryenle alıyordu doktorum 🙊 son dakika döndü yani 😂 38-39 arası yapıyormuş doktorum çatı muayenesini 38+1 de gittiğimde gün veririm o gün yaparım dedi bakalım inşallah müsaittir çatı da yine son dakika sezaryene dönmeyiz 😂
minikcasper SeherB anladım canım acaba troidlerinde mi var bi rahatsızlık test sonuçların gösterir neden kaynaklandığını aslında. Doğumdan sonra veriliyo ya takmayın kafanıza bebekti plesentaydı ödemdi derken gidiyo bi kısmı geri kalanıda bi şekilde verilir.