Gunesim_dogacak_06 1 saattir belimde ağrı oluyor geçiyor tekrar başlıyor aşağı tarafa baskı hissediyorum sürekli idrara çıkacakmış gibi. Karnım da kasiliyor zaten sertleşiyor doğum belirtisi olabilir mi bu? Birazdan 39 haftalik olucam?? Yardım lütfen napmaliyim?
Mircet Gunesim_dogacak_06 canım bence yürüyüşe çık imkanın varsa ya da evde hareket etmeye çalış aç müziği oyna 😂 sonra duşa gir bi güzel eğer bunları yaptıktan sonra sancılar artıp sıklaşırsa doğurursun sabaha benden söylemesi allah yardımcın olsun sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin
Elisa Gunesim_dogacak_06 dakika tut iki sancı arası 5 dk olursa doğum sancısıdır. Güzelce bir duş al bol hareket et müsait bir yerde oturuyorsan gez dolaş sancıların artıyorsa bebiş sabaha gelir hayırlısıyla. Allah bir seste kurtarsın inşallah.
Gunesim_dogacak_06 Mircet sağol amin Allah razı olsun inşallah sabaha doğururum.😍🤲🤲 beklemedeuim bu gece zaten babamız 9 doğurdu 🤣
Mircet Gunesim_dogacak_06 dayanabildiğin kadar evde dayan derim zira suni sancı gerçekten beter eğer suyun kanaman yoksa telâşlanıp hastaneye gitme hemen derim
Gunesim_dogacak_06 Mircet yok zaten sancılar artar ama su gelmezse dediginiz gibi evde çekicem sancıları suni yemek istemiyorum gerçekten felaketmis yazılanları okuyunca herkes öyle diyo gözüm korkmadı değil 😏
Gunesim_dogacak_06 Elisa Amin Allah razı olsun. şu an çıkıp da gezemem maalesef bekliyorum bakalım şu anlık düzenli diyemem ama aşağıya baskı var işte Allah büyük sabaha kadar belli olur zaten doğum mu değil mi .. Allah hepimizin yardımcısı olsun insallah
Mircet Gunesim_dogacak_06 aslında o anlar geçmek bilmiyor gibi geliyor bana rahat 3 sens gibi gelmişti 34 gün önce doğum yaptım doğumdan çıkınca bi daha asla dedim şuan dört beş tanede olsa bakarım büyütürüm öyle bi sevgi hissiyat var içimde çok güzel bi duygu gerçekten inanılmaz
Gunesim_dogacak_06 Mircet Allah bağışlasın miniginizi 😊 bende doğumdan çok korkuyorum napicam bilmiyorum. Bi taraftan sakin kalmaya calisiyorum bebeğimi alicam kucağıma diyorum, bi taraftan nasıl olucak fln diyorum 😖
Elisa Mircet 🤣🤣Bende oğlumu doğurduğum zaman benden 10 yıl çocuk istemeyin dedim ama şuan hamileyim ve oğlum 2 yaşında 🤣çok farklı bir duygu bu Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲