Brk36 benim bi oğlum var 3 yaşında ismi sedathan inşallah değişmezse kızım olucak adıda manevi değerlerden ötürü semra gül olucak hem benim adım gül hem kayınvalidemin adı bu arda semrada aslında eşimin biyolojik annesi eşim iki aylıkken ölüyo ve eşimide halası evlatlık alıp nüfusuna alıyo çocuğuda olmuyo diye bizde böyle