Yaylecicegi Merhaba arkadaşlar bu hafta ilk kalp atışını dinleyeceğim bebeğimin nasipse (: Peki sizler ilk duyduğunuz da ne hissettiniz ve nasıl tepki verdiniz ? (:
Gokce_life Yaylecicegi valla benimki biraz değişik oldu😅gece acil kanamayla hastaneye gittim ben artık düştüğünü sanarken birden kalp atışını açtı doktor hıçkırarak ağlarken şaşkınlıkla gülümsedim🥺
Tugce38 Yaylecicegi biz cuma günü gittik dinledik ben ve eşim agladık doktor da yüzümüzü güldürmek için fasule olmuş maşallah hayırlı olsun fasulyen kıız dedi güldük çok şükür bebegimi de gördüm kalbini de duydum 🙏🏻🥰
Yaylecicegi Jade06 Bende Perşembe günü gittim 6+ 4 de ama ısı vermeyelim hemen dedi sadece kalbinin attığını gördük (: inşallah önümüzdeki hafta duyabileceğiz (:
Yaylecicegi Tugce38 Yaaa çok sevindim sizin adınıza gözünüz aydın (: Biz sesini dinleyemedik henüz küçük olduğu için hemen ısı vermeyelim dedi ama kalp atışlarını gördük pıtpıtpıt atıyordu . Elim ayağım titredi sanırım önümüzdeki hafta bizde dinleyebileceğiz (: