İlk değerim 27ydi sonra 43 e çıktı sonra 76 oldu acaba dedim ama sonraki değer 170 lerdeydi doktor rahatlayabiliriz artık dedi 5. Haftamda çok şiddetli bi kanamam düşük tehlikem oldu ama Rabbim ol dedi bebeğim sıkıca tutundu bana suan 37 haftalığız gin sayıyoruz içini ferah tut ve bol bol dua et hepimiz sağlıkla alalım inşallah yavrularımızı kucağımıza 🙏🏻🙏🏻