Demircisulee canım bende 5 aylık hamileyim. Bir sürü şey aldım şimdiden ve artık 3-6 ay almaya karar verdim.
10 tane 0-3 ay takım,
3 tane 0-3 ay tulum
2 tane Battaniye
örgü yelek ceketler
bornoz takımı
kırmızı sarı yazma (yüzüne örtmek için adettir)
yorgan
unuttuğum şeyler de olabilir , kıyafet , bornoz ve battaniye harici diğerlerini ailelerimiz yaptı tabi. Onlar da çok heyecanlı 🤗 yıkanma seti , puset , anakucağı ve Doğum parası kaldı benim ayarlamam gereken. Anca yetişecek galiba. 3-6 ay kıyafetlerin birçoğunu kayınvalidem hallediyor bu arada şimdiden🤗 kızı olmadığı için çok hevesli bende kırmak istemedim beğendiğin varsa al dedim alıyor sağolsun ☺️