Sumoss Iyi akşamlar 💕 son hastalanma tarihine gore 6+4 haftalik hamileyim. Ama iki gun once doktor keseyi gorup bebegi gormedigini haftaya gelmemi soyledi. Aranizda yasayan varmi? Tesekkurler simdiden🙏🏼
Papatya13371 Sumoss kalp atışları 7 ve 8. Hafta daha rahat duyulur bence stres yapmayın dua edin inşallah hayırlı haberler alırsınız
Birgul Sumoss bende 5+5te keseyi gördüm kalp atışı 7. Haftadan sonra gel dedi stres yapma canım erken daha
Cennetulmeva Sumoss benimde sizinke aynı dönemde kesem vardı ama bebek görünmemişti 1 hafta 10 gün sonra tekrar gittim görünmüştü tatlım 💕 kullandıkları ultrason cihazları genelde eski tip olduğu için malesef erken haftalarda görüntü alamıyorlar
Zehra_ulgr3838 Sumoss bende yaşadım sat a göre 5 haftalık ama önce kese yoktu sonra dün kese göründü bebek yok 10 gün sonra gel tekrar bakalım dedi
Sumoss Papatya13371 doktor kotu birsey soylemedi ama içime de kurt dustu insallah herkes saglikli bi sekilde kucagına alır 🙏🏼
Papatya13371 Sumoss kalp atışlarını duyduktan sonra da içinde hep kurt oluncak canimm 😊 insan hep bebeğini merak ediyor kalp atışları var mi acaba iyi mi bisey mi oldu neden belirtilerim yok diye hep kendini sorguluyorsun😘
SeldAtess Çok normal panik yapma benimde ilk kese gördü 1 hafta sonra 7 +3 de bebeği gördü şuan 20+4 olduk ☺️