sssonsuz Bizimde 48 gün kaldı bizimde odamız yok ama gerekte yok zaten beşiği olsun bebeğin yeter sonuçta küçük ben biraz büyüdüğünde yapmayı düşünüyorum odasını
Busraveminisi1 1412kbp son 110😌🙏🏻 sağlıkla gününde gelsin başka şey istemiyorum kasılmalarım oldu acile gittik idrar yolu enfeksiyonu çıktı inşallah bebeğime zararı olmadan biter😔
Astadavistabeybi Mervetekmn çatpat eşyaları Var ama odası yok ya oda yetişseydi eşyalarını yıkadıkça dolabına koyardım siz ne zaman bakacaksınız