Gebegunlugu 😔 başım çok ağrıyor sessiz karanlık odaya geçtim fayda etmiyor tansiyonum cokta yüksek degil 11.7 tansiyon ??
ecembugra53 Gebegunlugu parol hamilelikte içebilirsin rahat cnm tek kullanacağın ilaç parol zaten canım
Esoo0698 Gebegunlugu Benimde 10.haftamdan beri ağrıyor şuan 18 haftalığım hala aralıksız hergün ağrıyor 💆🏻♀️ Parolunda etkisi yok malesef çok şiddetli olursa başıma bez koyup üstüne buz koyuyorum karanlık bi odada öyle rahatlıyorum deneyin bi😊
Neslihan1903 ecembugra53 benim başım çatlıyor şu an 10+1 içsem mi bende diye düşünüyordum 😂 gebelikte kullanıldığını biliyorum ama ne bilim 🤗
NefesAyza Son 4 gündür aralıksız devam eden baş ağrım var tansiyonum gayet normal. Sanırım havalardan kaynaklanıyor 😕
Elvanay Son 2 gündür benimde var 36 haftaligim porolu içiyorum fakat banamisin demiyor migren ataklarim tuttu yine😔