Melikedefnemm Hoşgeldin bebek başvurusu yapan varmı neler veriliyo acaba bebek yardımı yapiliomus bnde başvurdum yeni bilmeyenlerde faydalansın ihtiyacı olan birileri varsa soylesin çevresine kızlar
Deleted5544 Melikedefnemm canım ben aldım. belediyeye gitti direk eşim. ateş ölçer, banyo havlusu, 1 paket evy baby bebek bezi, el sabunu, dalin şampuan var içinde. 3 gün içinde eve getirdiler
SMin Melikedefnemm bende google a girip baktım çoğu belediyede varmış. Sizde girip bir bakın çıkıyor yazınca
Gijok Melikedefnemm pendik belediyesindede var ilk kizimda internetten basvurmusdum valizle kapiniza kadar getiriyolar tirnak makasi ates olcer bez 5li takim battaniyesi havlusu biberonu falan var
Melikedefnemm Iki tanıdık alms şadi yazıcıyı etiketleyip paylasmislar ordan gördüm sordum yeni doğum yapanlar 0 3 ay yani yardım veriliyormuş başvuru yap doğum yaptıysan cnm
Busraveminisi1 Melikedefnemm henüz 24 haftalığım canım ama duyunca bir sorayım dedim panoda da birkaç kez reklamını görmüştüm ama nedir ne değildir sormamıştım
Bebislerimiz Pendik belediyesinde de var icinde bebek bezi ates olcer battaniye sut varmış pendik belediyesinin internet üzerinden başvuru yapılıyor
dorukhan_nehirada_moms Maltepe belediyesinde de var bana gelmisti icinden kasik mamasi battaniye termos dis kasiyici bi kac bisey daha cikmisti ama bn gec ogrendim gec basvurdum o yuzden icerik farkli 9 aylikti bn basvurdugumda 1 hafta icinde geldi
SMin hulya1406 google a girip baktım bir belediye bebek doğduktan en geç 4 ay içinde başvurabilirsiniz yazmış
dorukhan_nehirada_moms SMin bn maltepede oturuyorum bu olayi ogrndigimde oglum 9 aylikti ve 9 aylikkn basvurdum 2 gun icinde eve geldi birde cekim yapildi bayada biseyler getirmislerdi kasik mamasi termos dislik battaniye banyo sungeri suan hatirlamadigim bi suru sey simdi ikinciyede basvurcam bakalim yeni dogan icin ne getiriolar hatta pandemi donemi basladiginda belediye bana 1 koli kasik mamasi yolladi hala kullaniyorum diyebilirim okdr da dagittim😀😀
SMin dorukhan_nehirada_moms oo baya şey getirmişler. Her belediye farklı demek eyüp belediyenin sitesinde öyle yazıyordu