Yumurtalıklarımda kist var 7 cm emar çektirdim kötü huylu değilmiş ara ara ince ağrı giriyor kasıklarıma ayakta durmaktan mı yoksa kistten dolayımıdır acba 6 yıllık evliyim bebek istiyoruz 6 aydır denyoruz ama olmuyor. Bitkisel yolla ne deniyeblirim virüsten dolayı baska sehire gidemiyorum doktora ☹️