fatma3312 devlet hastanesinde ebe olarak çalısıyorum. Bizim hastaneye göre yanıtlayacağım diğer hastanelerin düzenini bilmiyorum ama aşağı yukarı aynıdır diye tahmin ediyorum. Vajinal muayenenin ne yazık ki tuşe(elle muayene) den başka bi yolu hala bulunamadı:) gebemizin yatışında ve ağrıları artıkça muayene ediyoruz. Öyle sürekli yapılan bi işlem değil. Normal doğum için yatışı verilen her gebeye pembe renkli önlüklerimiz var onlardan giydiriyoruz. Bizim yataklar doğum masasına da dönüştüğü için jinekolojik muayene masası(çatal) yok:) ama basamakla gayet rahat çıkabilen bi masa, üzerinize kendinizi rahat hissetmeniz için örtü veriliyor ve vajinal muayeneniz yapılıyor.🌺 Hayırlı doğumlar diliyorum🌷