busbusbus10 Kızlar dayanmayıp kola içtim acayip vicdan azabı çekiyorum bayadır içmiyordum bebeğime bişey olmaz demi ya kola sakın içmeyin diyorlar 😭😭
Reyna busbusbus10 Allahin izni ile bi iki kereden birşey olmaz sadece fazla tüketme asitli icecekleri.gönlün rahat olsun hayirla saglikla kucağına alirsin insAllah🌺
Mervesbora busbusbus10 nefsini koreltmisin bisi olmaz bende çok nadir bi lokma içerim bisi olmaz bence ya😊
Rojda24 Hayır canım ne olucak ben de az önce akşam yemeğinde içtim önemli olan hep içmemek arada kaçamak yapmaktan zarar gelmez ;)
busbusbus10 Mervesbora ay 1. Ci bardağı gözüm kapalı içtim dayanamadım ikinciyi ağlaya ağlaya 😃😃 ama kıyamadım inşallah bişey olmaz deyip duruyorum
Nida_Y Bernay hergün 2-3 bardak ? Ve bunu gülerek yaZıyorusunuz. Sizin 2-3 bardak dediğiniz şey bebeğinizde tsunami ektisi yaratıyor. Çok yazık gerçekten. Kendi sağlığınızı umursamayabilirsiniz ama bebeğinizi düşünmek zorundasınız
busbusbus10 Mervesbora 😃😃 şaka bi yana bazen insanın canı çekiyor inşallah bütün hamileler bebeğini sağlıklı sıhhatli doğurur 😊
ikibebekannesi busbusbus10 ilk bebeğimde ben de öyleydim 😂Canım her şeyin sadece fazlası zararlı . İstedigini ye iç 🥰
Mondly busbusbus10 arada bir içebilirsin haftada bir içebilirsin ama içmeyin diye her gün içenlere diyorlar boşa vicdan azabı yapma akşam bende içtim oğlumda da içerdim Allah korusun meleklerimizi
Ronyaseda busbusbus10 kız ne olcak 😄 Ben de pek içmem ama bugün 2 bardak flan içtim canıma minnet 🤭 Inşallah birşey olmaz