nur816 Merhaba, dört yıl önce polikistik over sendromu tanısı koyuldu sonuçlarım 18 Ekim 2016: Lh:15.75 FSH:3.95 Estradiol:101.13 Prolaktin:18.51 30 Aralık 2016 Lh:7.37 FSH: 4.88 Estradiol:42.6 Prolaktin:24.49
nur816 9 Nisan 2018 Lh:3.86 FSH:4.31 Estradiol:35.0 Prolaktin:20.06 31 Temmuz 2019 Lh:3.61 FSH:4.35 Estradiol:40.0 Prolaktin:23.94
nur816 İlk başta sol yumurtalığımda kist vardı o geçti sonra sağ yumurtalığımda iltihaplı kist çıktı geçti 2016 da ultrasona girdiğimde doktorum polikistik over dedi sonraki tahlillerimde ultrasona gidemedim yarın adetimin ucuncu günü acile gidip hormon testi yaptırmayı deneyeceğim sonra özele gidip sonuçlarımi göstereceğim 25 yaşındayım nişanlıyımm gebe kalmada sorun yaşar mıyım erken mi evlenmeliyim
Seviiii nur816 bende polikistik over hastasıyım ve bugün 6 hafta 3 günlük gebeyim pko olduğumu öğrendiğim zamanlar o kadar üzülüp ağlardım ki inan hepsi dikkatli beslenip pozitf düşünmene bağlı sonrası Rabbimin isi🥰😌 rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla gelsin inşallah
emine86 nur816 bende pco hastasıyım canım diğer değerlerimi hatırlamıyorum ama prolaktin 45 i görüyordu . Kişiden kişiye değişiyor hemen hamile kalan da var kalamayan da . Evlenmeden önce bana da 1 yıl deneyin olmazsa tüp bebek demişlerdi nişanlımla gitmiştim bu arada 30 yaşımda evlendim ve 30 dan sonra bekleyip vakit kaybetmeyin dediler bende nişanlımla gittim dr a ve paylaşmıştım durumu. Evlendikten sonra korunmadik 15 gün sonra hamile kalmışım şuan 2 ye hamileyim 2. Ye de hemen hamile kaldım. Allah nasip ettiyse oluyor sıkma canını
afrasil nur816 canım öyle erken evlenme gibi bi durum yok pco olup hamile olan birsürü kisi var herseyim bir yolu çözümü var evlenmeden düzeltsen daha iyi tabiki . Doğal yöntemler dene bence
Busranural97 Bende de aynı şey vardı hormonlarımda bi sıkıntı yok dendi ama adet düzensizliği ve ultrason görüntüsüne göre pko vardı şuan 20 haftalık hamileyim 6 ay sonra oldu ama korkuttuklari kadar bişey değil Allah ol derse oluyor
nur816 Çok sevindim canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Ben çok korkuyorum yaş ilerledikçe daha da sıkıntı olur mu diye endişeleniyorum. yarın acile gitsem hormon testlerimi yaparlar mı acaba? Acildeki doktor ters bişey der mi?
Busranural97 nur816 hormon testleri yaptırmak için adet olman gerekiyor 3. ve 5.günler yaptırın diyor doktorlar genelde
nur816 Seviiii Ya ben de öyle üniversitedeyken öğrenmiştim yurtta merdivende oturup tek başıma ağlamıştım çok korkmuştum hala da endişeleniyorum nişanlıyım bı buçuk ay önce düğünüm olacaktı aileler yüzünden kavga edip ayrıldık nisan attık biz iki hafta sonra tekrar barıştık ama şuan aileler ciddi anlamda çok sıkıntılı bilmiyor tekrar evlenmek istesek de çok uzun zaman alacak yaşım geçiyor sonra hiç olmaz diye korkuyorum
Susamcik01 Seviiii Kızlar merhaba benim sağ tüpüm tıkalı doktorum ameliyat önermedi. İlaç kullandım. Ve pco olduğumu öğrendim. 3 yıldır bebek istiyoruz bu arada. Şuan 21 günlük miranova ilacını alıyorum cumartesi bitecek. İlk adetimde doktorum çağırdı gel diye. İğnelere başlayacakmışız. Bunun gibi tedavi olup gebe kalan var mı acaba merak ediyorum. İğneler ne iğnesi ne sürede hamile kaldı vs
nur816 emine86 benim son değerlerim normal ama ultrasona girmedim dört yıldır o yüzden endişeleniyorum değerler normal olup pko olabilir mi yine? Yarın adetimin üçüncü günü acilde test yaptiramazsam bı ay daha beklemek zorunda kalacağım kafama çok fazla takıyorum
afrasil emine86 canım proklatin 45i görüyordu yazmışsın yüksek. Mi yani benimki suan 54 ve normal değer olarak görünüyor anlamadım yani
Seviiii nur816 öncelikle yaşında hic bir şey yok sonucta 25 yaşındasın hiç bi şekilde gec değil :) diğer konu içinde hakkında hayırlısı olsun canım :)
busbusbus10 Hiç korkma canım tıp çok ilerlerdi benim arkadaşım da aynıydı ama ikiz bebeklere hamile Allah büyük hiç sıkıntıya girme 🥰
nur816 busbusbus10 ya ne güzel inşallah benim de hiç sıkıntısız olur istediğim zaman rabbim isteyen herkese nasip etsin
emine86 nur816 Inş sana da nasip olur sıkıntısız bir şekilde 🥰 bana sen kisirsin çocuğun hayatta olmaz diyen dr bile oldu çok ağlardım hamile birini görünce gözlerim dolardı sakin kendini üzüp yıpratma moralini bozma ki benim kistim yoktu ama hormon duzensizliginin belirtileri cok fazlaydı vücudum da kilolu olmama rağmen (akne tüylenme sürekli ara kanama (adet olmama durumum olmazdı) göğsümden sıvı gelirdi ) ki senin hormon değerlerin düşük çok yüksek değil moralini bozma ❣
Seviiii nur816 ben bu konu yüzünden sevglimden ayrılmayı bile düşünmüştüm ama boşuna düşünmüşüm böyle şeyleri boşuna kendimi üzüp yıpratmışım sende üzülme boşuna hiç Rabbim gönlüne göre versin 🙂
nur816 Seviiii aynı düşüncelere ben de çok kapıldım hakkına girmek istemedim o yüzden anlıyorum seni canım çok teşekkür ederim hepimizin gönlüne göre versin 🤭❤️
emine86 afrasil kişiden kişiye değişiyor canım yüksek değil ama bana göre yüksek geliyordu dr düşük ama senin vücudunda daha yüksek gibi belirtileri var demişti. Tüylerim 2 haftada bir hemen çıkardı ve çok fazla bir şekilde allahtan yüzümde görünür yerde değil ama ağda yapmaktan bıkardım göğsümden sürekli sıvı gelirdi iri uc vermeyen iltihaplı deri altı sivilcelerim vardı özellikle sirtimda kollarımda yüzümde yatamazdim acısına. Sabah duş alayim akşamına duş almamış gibi saçım cildin yağ içinde kalırdı. Aşırı derece de adet ağrılarım ve ara kanamalarim fazlaydı mesela 1 ayda 5 gün adetim sürer 3 günü ancak temiz durabilirdim hep kanamam olurdu prolaktinim 10 ’ün altına düşerse biraz rahat ederdim. O yüzden öyle dedim senin belirtileri ne doz da bilmiyorum ama benim biraz sıkıntılıydı