Eemmyy Oznur020214 çoğu zaman bende aşağıda hissediyorum, salı kontrolüm war doktoruma sorcam normal mi, yukarı ne zaman çıkacak die
Elisa Oznur020214 28+5teyiz aynı durumdayız doktor kontrolüm bugündü doktor normal olduğunu söyledi bebiş büyüdüğü için ağırlığı aşağı veriyormuş çünkü yeri daralıyormuş
hulya_sncr47 Oznur020214 Bn 28+4 günlük hamileyim yürürken sanki bebeğim ağşada aynada bakınca göbeğim yükarıya değil aşağa bakıyor sanki 🙈
Gd1992 Eemmyy cnm naslsn bebişin hareketleri nasl bn bugun hareketlrri az hıssedıyorm bugun cok hareketli dgl 😏
Funda007 Oznur020214 normal canım sana öyle gelio aşada değildir bazen bende de öyle oluyor bazen en yukarda
Sirinanne Eemmyy bende 29. Haftadayım bazı günler durmuyor bazı günler elimle hafif hafif bakıyorum hep hareket etsin diye. Tek değilmişim sevindim.
Gd1992 Eemmyy bnm bugun hareketi az hatta ck az dıyeblrm ama panık yapmamaya clısıyorm kontrolumuz haftaya bakalm
Busegul35 21 haftalığız bende aşağıda hıssedıorm doktor zamanla yukarı cıkar dedı mesaneme sanki tekme atıo
phdmom Oznur020214 ben 28+5te kontrole gittiğimde doktor makat geliş dedi, zaten hep aşağıda hissediyordum ama şu an 30 haftalık yukarıda da hissetmeye başladım sanırım sürekli dönüyorlar🤷🏻♀️
Secilygt Oznur020214 Bende yanı durumu 3 gündür yaşıyorum 28. Haftadayız sanki aşağıdan tekmeliyor gibi diğer arkadaşların yorumlarına göre normal heralde 🙄🧐