Selam kızlar. Allah’ın izniyle pazartesi saat 12 de doğumum var ve sezaryen olacağım. Doktorum en geç sabah 6 da kahvaltı yap dedi ancak benim sizlere sorum şu; 1 gün öncesinden neler yemem gerekir ki ertesi gün gaz tuvalet vb. Sorunlar yaşamayayım..yarından itibaren ona yönelik besleneyim diyorum var mı bildiğiniz yeme düzeni? Teşekkür ederim şimdiden