Neyazsamkabuletmiyorsun1 İkinci doğumum olacak inşAllah arkadaşlar 37 haftalık olduk beni korku saldı. 😞 ne yaşayacağımı bildiğim için korkuyorum 😭
aezgi Neyazsamkabuletmiyorsun1 ilki normalmi sezeryanmıydı canım bende korkuyorum ilk doğumum olcak daha var ama düşündükce insan bi tuhaf oluyor
Eslem23 Neyazsamkabuletmiyorsun1 bende bugün 37 oldum ayaklarım aniden şişti anlamadım vajwn kemiklerinde batma oluyo bi yanda da doğum korkusu hem normalden korkuyorum hem sezaryendeb
berfunya Neyazsamkabuletmiyorsun1 pazartesi doğumum var al benden de o kadar. İlkinde ağar topar olunca bişey anlamadım şimdi bilerek gidiyorum ve korkuyorum. Eşime kardeşime diyorum beni sürekli teskin edin diye ama hayırlısı artık
kadeerrr Neyazsamkabuletmiyorsun1 canım korkma aklına getirme ilkinde gittiğin gibi habersiz unut herşeyi. Ve yavruna kavuşacaksın ne güzel☺️ Emin ol senin yerinde olmak isteyen o kadar insan varki kimisi 2 kişi girip gene iki kişi çıkıyor 3 . Kişi gelmeden bebileri olmadan. Sen sadece bebeğinin sağlıklı doğmasına odaklan başka bişeyi düşünme normalmiş sezeryanmış ağrıymış bunlar boş geçer bi güne takma kafana 😌
Edsn berfunya benim de pazartesi doğumum var Allah yardımcımız olsun inşallah sağlıkla alalım kucağımıza ben de çok korkuyorum açıkçası
Neyazsamkabuletmiyorsun1 kadeerrr ya ne güzel yazmışsın aynen öyle bi gün çekicem sonra rahat Allah’ın izniyle 💕🌸
Gizemito Neyazsamkabuletmiyorsun1 Ayy ben sanki 10. çocuğumu doğuruyor gibi rahatım 🤦🏻♀️ İlk doğumum olacak ve sezaryen 😬 Sanırım bilmemek daha güzel şu durumda 🤭 Ama çılgın gibi sezaryen ameliyat videoları izliyorum 🙊 Değişik bir his veriyor bana bakalım 9 gün sonra göreceğim kendimi 😬
Gulay_58 Neyazsamkabuletmiyorsun1 korkarsan daha zorlaşır doğumun korkma! Sen bu doğumu yapabilecek donanıma sahipsin Zaten. Bende 38. Haftadayım hiç düşünmüyorum doğumu :)
kadeerrr Neyazsamkabuletmiyorsun1 bu yüzden içini ferah tut kuzum hep böyle düşün. Mesela ben riskli gebeyim Şuan acaba o günleri görebilecek miyim diye düşünüyorum daha 18. Haftamdayım emin ol bitek o günleri görüyüm acıymış sezeryanmı normalmış hiç önemli değil 2. Gebeliğim bu ilki düşük oldu 4 haftalıkken Rabbim herkese evlatlarını kucağına almayı nasip etsin 🙏❤️
minikcasper Neyazsamkabuletmiyorsun1 korkma içini ferah tut hem bak tecrübelisin ve ikinci doğumlar daha kolay oluyo deniyor. Kendini germe canım bebeğine kavuşacağın ailenin genişleyeceğini düşün 💕💕
Carolina Ben salı günü doğum yaptım korkunun ecele faydası yok O çocuk ordan bi şekilde çıkacak ben de aşırı korkuyordum ilk doğumumdu 24 saat sürdü sancı içinde kıvrandım sabaha kadar ama denildiği gibi doğurana kadardı hepsi. Şimdi miniğim yanımda uyuyor 💙