nurum16 1 haftadır hastaydım ama normal soğuk algınlığı gibi düşünüyordum iki gün önce tat koku kaybım oldu bu sabah test verdim öğleden sonra öğrendim sonucumu. Limon dilimledim ince ince gün içinde onu yiyorum meyve yiyorum yoğurt yiyorum turşu suyu sirkeli su içiyorum tuzlu suyla gargara yapıyorum yatmadan pekmez içicem inşallah arkadaşlarda önerilerde bulundular hepsini yazıp demeyecem inşallah