Kasilma oldugunda rahim boyle toparlaniyor gibi gerginlesiyor ve sertlik oluyor sonra 30 40 saniye sonra yavasca birakiyor kendini yumusuyor . Ama bunun haricinde karnimda sürekli bir sertlik de var . Bu sertlik bebekten rahimden kaynakli mi . ? Magnezyum alinca bu rahim kasilma hareketim olmuyor ama sertlik var sürekli normal mi bu sertlik