Kızlar normal doğumdan sonra rahim in kendini toplaması 1 haftayı buluyor dedi doktorum karnımda yumruk kadar birşey vardı rahimmiş işte onun eskisi gibi olması 1 haftayı bulacak dedi ama bugün annem fark etti de karnım sertleşmiş o yumruk kadar sertlik değil o yok ama karnım sertleşmiş sıkı duruyor yani kötü birşey mi acaba başına böyle birşey gelen var mı