Nrcnnn Kızlar yavaştan alışverişe başlıcam öyle kafam karışık ki kimi ↉ ay al kimileri 3/6 al ne yapayım tecrübeli anneler lütfen fikir verin 🥴
Hifa38 Nrcnnn canım bn 30 haftaligim 0-3 aylık 3-6 aylık 6-9 aylık 9-12 aylık kiyftler aldım bn ilk doğduğunda zatn 0-3 aylık ama fazla alma cnku çok çabuk büyücek 😂 geliscek onun için fazlaya gerek yok
durununannesii Nrcnnn ben 1 tane 10lu hastane çıkışı aldım 4 tane 5li hastane çıkışı aldım 3 tane 0-3 tulum aldım onun dışında ikili takımlar 3lü takımlar ve tulumları 1-3 ay 3-6 ay ve 6-9 ay şeklinde aldım
minnie11 Nrcnnn yenidogan 10lu hastane çıkışı ve bir tulum aldım. Fazla bir şey almadım kullanılmaz diye. Daha çok 0-3 ay olanları tercih ettim
Nrcnnn durununannesii teşekkürler 5’li takım yenidoğan ya ben tedirgin oluyorum neyse küçülse Atıcek değiliz ya aman