Zeyno25-bykl Ronyaseda benimde aşırı mide yanmam var artık dayanılmaz 28. Haftamdayim sürekli acı su geliyor bogazima ilaç fln da pek fayda etmiyor bebek saclandigi için olur diyolar ama benim ki çok fazla
Zeyno25-bykl Ronyaseda sen artık doğurmaya gelmişsin canım sık dişini bir iki haftaya kurtulursun inşallah 🤲
Mihre Ronyaseda Doğuracaksınız neredeyse yanıversin bi zahmet🙉benim 3. ayda başladı 25 haftalığım,düşünün gerisini🔥
Ronyaseda Zeyno25-bykl yaaa kıyamam rabbim güç kuvvet versin. Ee benim saç dönemini geçti neden olabilir acaba 🙄🙄
Ef24 Ben de 38 i yarıladım dayanamıyorum artık mide yanmasına. tabi çok şükür hamilelikte tek sıkıntım bu oldu da yatarken yanardı şimdi oturuyorum yemek yiyeli daha 2 saat oldu cayır cayır gaviscon süt salatalık vs hiç bir şey fayda etmiyor bu gece de uyku yok belli oldu
buseyusuf27 Ef24 gaviskon degılde renne cok ıyı cnm dırek etkı edıyor bn onunla rahatladım renne duo al kullan ıyı gelıyor gercekten esım saglıkcı bnde acı su gelene kdr cıkarmıstım artık nefes alamıyordum bogzm cok acıyordu aldı geldı ıctım mıs gbı gectı sonra
Ronyaseda Ef24 Ay canim ya geçmiş olsun bende gebeligimi sorunsuz geçirdim son dönemler bu yanmalar oldu işte
buseyusuf27 Ronyaseda yaglı,baharatlı,acı,eksı,salcalı,cay,kahve ve asıtlı şeylerden uzak dur cnm aksam yatmadan en qz 3-4 saat oncesı bısy yeme bırde renne duo al kullan cok ıyı gelıyor bn boyle cozum buldm 29 haftadan berı yanmam vardı
bebegim_28 Ronyaseda 33 haftalık oldum 1 haftadır çok fena yanıyor miğdem miğde ilacı hiç kullanmadım henüz bazen süt yada su içiyorum 😕işkence gibi