Papatya13371 Bsmlh bende kullandım canım 8 hafta ama uretimi durduğu için doktorun progestan fitile geçti bulamıyorduk artık jeli
Hifa38 Bsmlh doktorunla görüş canım inşallah bulursun ya elimde kalan olsa gndrirdim ya Instagrama falan bak tüp bebek sayfalarında böyle satış yapılıyor elimde olan kişiler var mesela receteni atarsın özelden gondrirler kargoyla
Hifa38 Bsmlh bnm takip ettiğim bı site var tupbebekdestekcim diye Pp de bebek resmi var 6.084 gönderili😂🤗
Cicilibicili @Belizden Forum kuralları gereği satış yapmak yasaktır. Bu nedenle yorumunuz silinmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz. 💜
nazlibaharim Ben de 3 ayım bitene kadar crinone jel kullandım çok şükür bitti geçti o zamanlar. Fazladan kaldı hatta çöp olacak ama iyiliğine de olsa ilaçları eczaneden başka yerden almamak lazım inş bulabilirsin canım 🤲🏻
Bsmlh nazlibaharim bende 2 aylık suan 1ay daha kullanıcam demekki eşimde arıyor ecz hep eczanelerden aldık biz