Merhaba sevgili anne adayları. Ben de aklıma takılan bir şeyi sizinle paylaşmak istedim. 16 haftalık hamileyim. Doktor en son randevumda bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söyledi. Uzunca araştırdım, bir bulguymuş sadece, tek başına anlam da ifade etmiyormuş ama yine de tedirginim. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda veya konu ile ilgili bilgisi olan? Paylaşırsanız sevinirim.