Merhaba hanımlar 5 gün gecikmem var . İlk test yaptığımda negatifti aradan 3 saat geçti 2 test daha aldı eşim başta negatif aradan 5 6 saat geçince çok silik çizgi çıktı ikisinde de sizce hamilemiyim yoksa aşırı stres yaptım bu ay sorunlarımdan ondan olabilirmi