Ozgecelik02 normal degıl eger boyle bırsey varsa bıran once doktora gorunmen lazım gebelıkte kanın hertürlüsü tehtıt oluşturuyor ılk ısın kadın doğumcuya gtmek olsun htta acıle bıle gdebılırsın rndevu bulmzsan bn hıc yasamadım kanama vs cok şukur ama egıtım aldım esımde saglıkcı ordan bılyorum ebe boyle durumlarda mutlaka doktor kontrolu greklı dıyor