Mercimegiiim Merhaba annelerim. Kaçıncı hafta da bebek geldi. 37.haftadayim kilolardan yürümekte yatıp kalkmakta çok zorlaniyorum kasiklarim ağrıyor ara sıra. Ne zaman gelir beklemedeyim
teletabi Merveturksoy benim 36+6 da nişanım gelmişti 2 cm açılmam vardı hiç sancım yoktu yalancı sancı yaşamadım. Normal kontrole diye gittim 38+1 de açılmam 3 cm olmuş 6 saat yürüttüler 7 cm oldu sancım yetersiz olduğu için suni sancı verildi 38+2 de doğum yaptım. Suyumu doğumda patlattılar
Ef24 38+2 yim hiçbir belirti yok bir gece ansızın bekliyorum 😃 içimden 2 ekim geçiyor aslında ama bakalım minnak tosbağam ne ister keyfi ne zaman yeter 🐿♥️
kedilibiranne Bugün 38 haftalık olduk ben de beklemedeyim gece mide bulantım hafif kasık ağrım dışında birşey hissetmiyorum. Nst de sancım çıkmıyor henüz 40 ları görücez sanırım
bebek-kara61 36+5 te yani 2gün önce gece 4 te kanlı suyum geldi bir avuç kadar akşam üzeri 16:35 te doğurdum