aybarsmomm Gebeliğimin 12. hafta 5. günündeyim benim gibi olan anne adayları şu dönemde neler yaşıyorsunuz?
Aselm25 aybarsmomm şu an 15 haftalığım ama o haftalarda tek yaşadığım sıkıntı bol kusmalı ve mide bulantılı günlerdi ama hafifledi çok şükür
senakhrmn aybarsmomm ayy bende tam 12+5 im 🙈😍çok şükür kusmalar bitti. Ancak felaket şekilde mide yanması yaşıyorum ve bel ağrısı . Sen neler hissediyorsn.
aybarsmomm senakhrmn kusmalar hafifledi fakat karın mı kasık mı bilmiyorum o bölgede ara ara ağrı hissediyorum inşallah her şey yolunda gider hepimiz için 😘 demek bebişlerimiz yakın zamanda doğacaklar
aybarsmomm kdrsln inşallah o da geçer bel ağrısı hiç hissetmedim ben ama halsizlik ve kusma oldu şimdi de hafifledi
senakhrmn aybarsmomm aynen canım aynı bendede var ondan ama ara ara oluyor 😬 evet aynı zamanda doğacak muhtemelen ❤️