Kızlar Onur bey yada güngör beye giden varmı memnunmusunuz ilgi nasil kararsızım çok ?
Ben dilay hanıma gidiyorum ama Onur beyi de çok duydum olumlu yönde
Bende sağlam bi doktor arıyorum hala bulamadım İzmir’de